torsdag 18 oktober 2012


Är just nu i Sverige..
Har farit runt lite och hälsat på mina barn och goda vänner. Barnen är stora och bor här i Sverige medans jag då bor i södra Spanien. Min äldsta bor i Stockholm med sin flickvän och min yngsta, bor i Skövde med sin pojkvän…
Idag gick turen till Johnny & Kerstin Torekov. Det bjöds på fika och Emil, en av sönerna i huset hade fixat tårta… smarrigt gott !!              Johnny & Kerstin är goda vänner sen många år tillbaka och när jag kommer  ”hem” är ett besök hos dem en självklarhet.
Tidigare på dagen åkte jag ut och provianterade sånt som man bara måste ha med sig när man åker hem till Spanien igen : svenskt lösgodis, böcker, tidningar ( fototidningar) kantareller med mera,  listan kan göras lång  men viktigast idag var nog kantarellerna !!


Här kommer en bild tagen i Torekov


Dagens inköp :



 
Här hittar man vackra ting till sitt hus !! Lampor, lyktor, dukar, filtar,kuddar ljus eller bara fina saker ...
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt