måndag 22 oktober 2012

Min första foto-tävling


Har anmält mig till fototävling som Torekovs turistbyrå ordnar.  Det är min första fototävling
Tävlingen heter Höst på Bjäre.  Det är bara 4 stycken som har anmält sig, men det är spännande i alla fall.
( ps.  det tillkom fler anmälningar under tävlingstiden så vi vart nog uppmot 10 i alla fall...)
Det var inte lätt att välja ut vilken bild jag skulle bidra med då jag har en hel hög med höstbilder, men
jag ville att den skulle vara Bjäre  därför valde jag denna :

Har insett att den här fototävlingen på facebook är inte nån tävling om själva fotot utan det handlar helt enkelt om
hur många kompisar du kan få att gilla din bild  ….  alltså den med flest kompisar vinner … och då var det inte lika kul längre.
Jag försökte tänka på hur turistbyrån skulle använda fotot  Hade jag förstått att det var kompistävlan hade jag förmodligen valt
ett annat foto .. eller inte deltagit … nåja nu är jag ju med så vi får väl se då vem som har mest kompisar …

opss  jag hade inte flest kompisar … 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt