onsdag 26 december 2012

Makro Lins + 10

Äntligen har linsen jag köpte kommit ... Jag köpte den på ebay och har fått vänta i flera veckor ... Jag har efterlyst den hos säljaren och till slut kom den i alla fall.




Jag beställde en Makrolins +10 och med den kan man alltså fota makrobilder med det vanliga objektivet.. det är en billigare lösning än att köpa ett makro-objektiv. Jag har betalt ca 5 dollar för både lins och frakt, det kan man inte klaga på....!! Samtidigt spar det plats i fotoväskan.
Jag är inte så förtjust i att springa omkring med en fotoväska som det typ "skriker" kamera om ...  Så just  nu håller jag på och letar efter en kameraväska som inte ser ut som en sådan.. Det finns i olika varianter .. så det gäller bara att bestämma sig ....


Nedan kommer några foton jag bara tog för att testa lite snabbt ...

Fotot längst ner är en jordgubbe, ja  Och ja bilden är tagen idag !!!


















26 december  i min trädgård ... visst är det häftigt !! 





God Fortsättning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt