onsdag 13 mars 2013

Inför en kommande högtidsdag sitter jag och letar efter en present  på nätet.  Då man bor långt bort är det smidigt och enkelt att hitta en present på nätet som kan skickas direkt till den som ska få presenten.
Det är roligt att hitta något lite annorlunda, något som inte är så vanligt,  men som ändå passar personen ifråga

Jag hittade en massa roliga saker på en sida som heter just Presenter på nätet ..

   Kolla bara den här äppelskalaren  Visst är den kul !!




Eller den här muggen till en fotograf... men nu var det ju inte jag som skulle få en present .... ( eller ? )


Det kommer inte bli svårt att hitta en rolig och lite annorlunda present  på den här sidan ... Här finns massor av roliga och annorlunda saker att välja på .... Dock kommer jag inte tala om vad jag valde för då får ju den som skall få den veta det ...  Och då blir det ju inte en överraskning och inte så kul ....

God natt gott folk !!





1 kommentar:

  1. Va, kul - nu har jag också hittat presenter jag vill ge bort.Tack för tipset!

    SvaraRadera

Kattvakt