fredag 22 mars 2013

Väntan

Sitter på applestore i Marbella och väntar... Vi har åkt hit för att bland annat fixa Christinas nya Iphone ...Sim skall kopieras och det strular, batteriet va inte i ... Oj oj Allt bara krånglar och vi väntar ... och väntar .... När batterier och simkort väl är på plats funkar det hur bra som helst ... Personalen bakom disken plockar fram en apparat och vips så har alla Christinas telefonnummer, kontakter och email skeppats över till den nya telefonen... och dessutom var tydligen allt det här gratis ... Wow då känner man sig supernöjd med att vara apple-nörd !!



 
Var tveksam innan jag köpte min första appleprodukt ... Idag kan jag inte tänka mig nåt annat. Min Imac är den bästa datorn jag någonsin haft och när den skall bytas ut kommer det helt garanterat bli en ny Imac !! Extra pluspoäng för trevlig serviceminded personal, som dessutom kan sina saker !! En femma från mig
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt