tisdag 7 maj 2013

Veronicas 30-års fest !!

                 I mitten på april ställdes det till med stort kalas för Veronica som fyllde 30 år !!


GRATTIS PÅ 30 ÅRS-DAGEN!!




Det var 80-tals tema på festen och alla hade ansträngt sig 

Så här såg min utstyrsel ut 

En rolig incident  hände när vi på väg till festen stannade till en stund, jag passade på att röka och stod vid sidan om bilen.... Plötsligt kommer en bil som saktar in ... och stannar.. Ut genom bilfönstret kommer 2 st huvuden på sned med stora ögon, de tittar och tittar och sedan gör den ena personen i bilen tummen upp lite försiktigt.  När de kör iväg hör jag hur dom skrattar... !!  
Min utstyrsel gjorde nog deras dag ...



Det kom folk ifrån både när och fjärran.... Många släktingar hade kommit ner ifrån Norge för att vara med på denna dagen .

Dock kan inte norrmännen sina årtal... 

Så här såg deras 80 tal ut :





Nedan : Tina & Carolina





 Modern till födelsedagsbarnet ; Jeanne


Nedan :Storasyster Marion med sin minsta ...



Hrm  Vad tittar Gilly på ?  
jo, hon förfasar sig över Jeannes 80-tals stövlar ... ha ha 
Du skulle aldrig ha tagit på dom, Jeanne !! 





Grillmästare..



Det bjöds på helstekt lamm !!  Så gott ...
Mängder av mat dukades fram 

Till bords 





Nedan : Ännu en norsk 80 - tals figur ...

Nu vill jag inte vara taskig eller elak då ...men man kan ju fundera lite över om inte vissa norgehistorier har "lite" sanning bakom sig .....  (hepp..)
Som upplysning till er norrmän kan jag meddela 80-talet kom lite senare .... 
och var lite mer "Miami Vice" 


Nedan :  
Festen börjar komma igång ...




Man hade hyrt en discjockey som kom med Party musik och genast var dansen igång...





1 kommentar:

  1. Flower power och rasta men ni ser ju ut att ha haft kul ändå!

    SvaraRadera

Kattvakt