torsdag 20 februari 2014

Arla morgonstund...

Vaknar tidigt idag, före tuppen till och med..

 Som vanligt hamnar man framför datorn och sitter o fixar o trixar med foton bland annat. Jag lägger upp foton till försäljning på diverse sidor på nätet.



 Så jag tänkte att kanske kan få till en sida här på bloggen där man kan visa dem. Så nu lägger jag till Sidor ute i högerkanten där man kan klicka sig vidare för att se dem. Sidorna som jag är mest aktiv på just nu är Clashot, Foap, Depositphoto samt Mostphoto.
 Det tar tid att lägga upp bilder och på flera sidor får man vänta i dagar tom veckor ibland för att få veta om de är godkända. Det är därför jag är mest aktiv på dem jag nämnde ovan, för där får man besked direkt. Dessutom har försäljningarna helt klart varit bäst på Clashot hittills. Men så har jag också ganska många där drygt 7000 st i skrivande stund.



 Foap har tävlingar och just nu är jag med i 2 av dem. Första pris är 300 dollar (för en bild) Så håll tummarna !!


 Jag ska också lägga till min ebay sida här på högerkanten. Ska bara fixa till den lite först…

 Jag säljer smycken, i första hand berlocker på ebay.  Det fina med ebay är att köparna är där .. köparna hittar dig och de finns i hela världen. Själv har jag haft kunder runt om i världen mest Tyskland då men även tex Australien, Moskva osv… Så håll utkik på högerkanten Mina Sidor… Jag lägger till fler efterhand








 Nu tror jag att lite frukost skulle sitta bra … Ha en god morgon

 
 
Bra att kunna lägga upp från telefonen. Kul med alla missions där man kan vinna en bra slant. Bra betalt per bild.
 
 
 
Snygg design, bra att man kan se populära bilder, senast upplagda på samma sida. Enkelt att använda. Trevligt med möjligheten att kommentera och få kommentarer. 5 stjärnor
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt