torsdag 13 februari 2014

Länge sen sist ….

ja det är verkligen ett tag sen jag skrev något här i bloggen….

Det har varit en jäkla vinter med både motgångar och medgångar.  Mycket har hänt och jag ska försöka gå tillbaka i tiden och komma ihåg. Jag kommer att skriva både i nutid och bakåt i tiden för att försöka få med det mesta. Att jag vill få med det som varit är mycket för min egen skull…
Så blir det rörigt tidsmässigt när jag skriver så får ni ursäkta det.



Just nu är jag nyligen hemkommen från en vistelse i Sverige .. Jag har besökt mina föräldrar i Skåne och min son och hans sambo i Stockholm.  Det var en ganska jobbig resa då jag inte mått så himla bra precis.   Det finns många jag skulle ha velat träffa när jag var i Sverige  och alla ni  Förlåt men jag orkade bara inte, det fanns inte krafter kvar ...



Det var lite snöigt i Skåne …..


 Har haft en hosta i flera veckor som inte vill ge med sig, den är bättre men inte borta. Den har också satt sig på stämbanden och jag har kraxat och kraxar fortfarande som en kråka… Ska försöka hålla mig tyst, för jag märker att när jag pratar blir det genast värre… svårare att få ut orden.  Jag får ta i ända från magen för att få ut orden så det hörs vad jag säger..   Jag är ganska trött på detta nu och vill bara bli frisk nångång !!

Jag har också nyligen fått min dom :  Diabetiker   men det återkommer jag till senare

Idag ville jag bara börja så smått att visa att jag fortfarande är här och att det kommer mer från mig




Reste från Skåne till Stockholm med snabbtåget. Känns lättare än att flyga då man bara kliver på så att säga…. Lite strul med icke betalande, som åkte med, men det är ju inte SJ´s fel …
Avkopplande var min resa !

 
Åt Söndagsbrunch här. Stort urval och dessutom väldigt gott. Trevlig personal och mysig stämning
Kommer gärna tillbaka
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt