tisdag 4 mars 2014

Foto tävling på Foap

Då har första foto tävlingen jag anmält mig till på foap avgjorts,  och naturligtvis vann jag inte  Hade nog inte förväntat mig det, även om jag själv tycker att mitt foto är väldigt bra

Tävling hette : My best part of the day och det var Garnier som ordnade den ( på Foap ).

När jag såg vinnare kan jag förstå varför den bilden vann. Det var en tjej som stod i havet och slängde sitt väldigt långa hår, och man kunde riktigt se hur vattnet följde med.  Garnier tillverkar ju schampoo.

Grattis till vinnaren !!



Här är mitt bidrag.  Den kan ju inte kopplas till hår, schampo eller skönhetsprodukter över huvudtaget, men jag tycker den är vacker i alla fall



Jag är med i ett par tävlingar till, men de fotona kan jag inte visa upp ( regler ). Så det får jag återkomma till längre fram.

I fortsättningen ska jag försöka tänka till lite mer när jag är med i tävlingar. Vem är arrangör, vad söker dom, vad ska dom ha bilden till och så vidare…..   Det är kul att tävla och nån gång kanske det blir min tur att vinna          Vem vet ?  eller så här    Skam den som ger sig  ..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt