lördag 5 juli 2014

Gud så skönt det är att vara i Sverige.......

          



jag är nu i Vejbystrand och jag måste bara säga att jag är ganska tacksam att slippa värmen hemma i Fuengirola....  De senaste åren har termostaten i min kropp förändrats och sol & värme som jag förr bara älskade är idag en plåga, tyvärr men så har det blivit. Jag orkar vare sig fysiskt eller psykiskt temperaturer runt 30 grader eller mer. Det är ju en sak att resa på semester till värmen, en helt annan sak att bo i den.   Så i år har jag rest "hem" till Sverige o stannar så länge jag känner för det, det lär bli en bra bit in i augusti i alla fall. Jag har förmånen att kunna ta mitt företagande med mig, så det har jag gjort.
Just nu är jag hos mamma, om en dryg vecka ska jag resa till Stockholm och "låna/passa" Joakim & Jessicas lägenhet då de reser runt lite i USA.... Sen får vi se, kanske blir det en tur till Oslo för att besöka vänner

Bilden ovan är tagen från terassen här hos mamma 

Ha det gott kära vänner / Åsa




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt