söndag 27 juli 2014

Vågar man

säga att det är skönt med lite regn ?  Det är fortfarande varmt och det är även kvavt idag, men med åskan som mullrar borde det bli friskare luft så småningom... Man kan ju hoppas i alla fall
Jag kanske sticker ut hakan lite nu när jag tycker att en dag utan sol åtminstone, faktiskt är skönt ....



Jag lämnade Spanien för sommaren.. så tänkte jag i alla fall. Det blir ju så väldigt varmt där....
 Ack vad jag bedrog mig..  Värmen följde med och som det ser ut så förväntas värmen stanna i nästa vecka också ... 




Dock är nätterna behagligare här i Sverige och luftfuktigheten är inte lika hög så fast det är varmt är det inte lika obehagligt. 
Idag ska jag i alla fall njuta av att det regnar och jobba lite vid datorn, trots att det är söndag... 

Ha det gott allesammen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt