fredag 30 juni 2017

sista dagarna hos pappa ....


Pappa hade en gräsklippare som var bensin driven men jag kunde inte få den att starta och blev så förbannad / arg så jag åkte och köpte en som jag begrep  mig på .... batteri !!  



Problemet var att den var ju inte avsedd för den stora gräsmattan  utan vi var tvungna att ladda batteriet många gånger för att man skulle kunna klippa allt ... många  = 8 minst ...  annars fungerade den superbra !! 
Emelie tyckte dock det var kul o klippa gräset och gjordes det gärna !!  


Tusen tack för allt släp och slit du gjort min dotter  
jag kunde inte klarat det utan dig !! 

Alla kartonger du burit  Allt som skulle till någon plats och du har släpat dem hit och dit .. Som du har kämpat och släpat med mig i alla dessa turer ...
Tusen tack för all hjälp !! 

Älskar dig !! 






fältet där det brukade växa potatis ..... 


 Vi har sorterat  Vi har slängt kastat  men sparat  allt har sorterats till antingen sopor eller auktion / sälja eller slänga  det är frågan ...

så jäkla jobbigt ... att gå igenom alla sin  pappas saker och behöva ta ställning till vad jag tycker och inte vad han tyckte då  ....   Alla har vi ju olika perspektiv ...


Så här ren och fin har denna lokalen aldrig varit ... såsom den är nu


Ett extra stort tack till Victoria Lyx & Städ   för ett sådant toppjobb ni gjort !!  















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kattvakt